
Професійна діяльність педагога в умовах цифрової трансформації освіти
Прискорення темпу розвитку сучасного суспільства та процеси глобалізації змушують освітню систему будь-якої країни миттєво реагувати на всі нововведення, що відбуваються, визначати нові цілі, перебудовувати стратегічні плани, вдосконалювати процеси викладання та навчання. Цифрові технології, з однієї сторони, покликані полегшити процес трансформації суспільства, створити комфортне середовище для реалізації програмних освітніх ідей, а з іншої – створюють нові виклики для освітян у зв’язку із необхідністю постійного оновлення професійних вмінь та навичок. У зв’язку з цим, цифрова компетентність визнана однією з восьми ключових компетентностей, які необхідно розвивати сучасній людині постійно, навіть після здобуття обов’язкової освіти, для того, щоб гнучко адаптуватися до мінливих умов навколишнього світу.
Зважаючи на актуальність завдань, 09.01.2023 року заступник директора з виховної роботи Житомирського професійного ліцею, методист та члени методичної комісії №4 взяли участь у засіданні та обговорили тему «Професійна діяльність педагога в умовах цифрової трансформації освіти».