Волинчук Дар’я Сергіївна

Основні  напрямки роботи:

Діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні,
інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації;
вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки
розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі,
професійному самовизначенні.
2. Профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та
становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання
конфліктним ситуаціям в освітньому процесі.
3. Корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного
розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до
освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень,
різних форм девіантної поведінки.
4. Навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена
на удосконалення, розвиток, формування особистості.
5. Консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та
групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими
звертаються учасники освітнього процесу.
6. Просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності
учасників освітнього процесу.
7. Зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення
взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами,
соціальними групами, організаціями, державними органами управління