Соціально-психологічна служба

Психологічна служба є структурним підрозділом закладу та здійснює організаційні, координуючі й навчально-методичні функції у галузі практичної психології серед учнівської молоді.

Три речі, які ви маєте знати про психологічну службу ліцею:

  1. Якщо ти приходиш на консультацію до психолога – ти НОРМАЛЬНИЙ.

Психолог та психіатр — не одне і те ж. Психолог відрізняється від психіатра, як божевільний день від божевільного дому.

Лікар-психіатр – це спеціаліст в області лікування психічних захворювань (напр. шизофренія). Використовує переважно медикаментозні методи лікування (напр. пігулки).

Психолог – спеціаліст, який консультує здорових людей у важких ситуаціях в різних сферах життя (проблеми в навчанні, сімейні відносини, вибір життєвого шляху, саморозвиток, тощо).

  1. До психолога приходять УСІ люди.

До психолога звертаються люди, які відчувають потребу щось змінити, вирішити проблему і знайти вірний шлях у житті. Психолог готовий бути поруч, коли вам важко. Це людина, що має професійну інформацію, але без готових відповідей на усі випадки життя, адже кожен випадок індивідуальний. Тому психолог лише підкаже і допоможе, а рішення завжди залишиться за вами.

  1. Якщо ти звертаєшся до психолога, то все, про що ви говорите, ЗАЛИШИТЬСЯ між вами.

Основне правило роботи психолога – конфіденційність. Це означає, що ніхто без вашої згоди не дізнається, з яким питанням ви звертались до нього, про зміст вашої з ним бесіди, або ж про сам факт вашого звернення. Це стосується і результатів психологічного тестування, яке проводиться в закладі. Про ваші результати знає лише психолог та ви. Класному керівнику надаються матеріали в загальному вигляді.

Завдання психологічної служби ліцею:

  • робота над покращенням адаптаційного періоду першокурсників під час навчального процесу;
  • створення психологічного портрету учнів для ефективної роботи з ними класних керівників і викладачів;
  • зміцнення психологічного здоров’я здобувачів освіти шляхом проведення психологічного розвантаження;
  • створення сприятливого мікроклімату в педагогічному і учнівському колективах з метою розвитку інтелектуального потенціалу учня та підвищення продуктивності;
  • надання, у разі необхідності, психологічної підтримки здобувачам освіти та викладачам;
  • просвітна робота з педагогами, батьками, здобувачами освіти;
  • допомога здобувачам освіти у життєвому самовизначенні, виборі шляхів самореалізації та професійному розвитку;
  • розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів.